Jak dla mnie najlepsza jest "A detective story" za klimat noir. Niezłe są też "ostatni lot Ozyrysa" i "Kid's Story". Z drugiej strony mamy słabsze epizody jak "Matriculated" i "World record".
Najlepszy: Obie części "Drugi Renesans" Najgorszy: Rekord świata